Friday, June 13, 2008

ohh Kicap ohh kicap

Masa aku nak gie makan.. aku masuk kedai makan .. aku ternampak sesuatu yang pelik.. pasal apa dorang bubuh kicap byk2 atas meja nie.. bila korang tgk gambar kat bawah nie. adakah korang pikir sama ngan aku ? kicap kah ini?



ohhhhh tidak.. salah sekali sangkaan ku.. rupa rupanya bukan kicap tapi air botol.. fuhhh aku tertipu.. air buah buahan berkarbonat rupanya.. wahhh nampaknya aku semakin x mengenali barang2 sekitar aku nie... heheheheh. (maaf kualiti gambar kurang memuaskan)

5 comments:

husz_nie said...

tak terpikir pun tu kicap
sbb kat label tu besar dia tulis buah-buahan...

tp kalau tgk dr jauh tak tahu la

kimi's said...

org kg sy pggl...air loncan....
sdp....sbb xbyk sgt gas dia....
pak cik sy ada jual kt kedai dia kt sblh masjid kt pangkalan balak tue...
tiap2 hr raya..air ni yg plg femes..
hehehe....yg pasti bkn kicap...

Anonymous said...

to tempe

dah tunjuk label dia buah buahan memang lah terang2 dah nampak bukan kicap... cuba tengok dr belakang.x x nampak label. letak atas meja byk2 .. 4 sure awak pun tertipu heheheh

Anonymous said...

to kimi

lohhh air loncan ke.. heheheh. tapi ok gak lah air dia .. mmg x byk gas.. tapi kita org suka main ngan botol tu.. main ketuk2.. ala2 citer bujang lapuk..heheh

husz_nie said...

Tgk dr belakang pun tak tertipu pe..
biasa le botol tu kat gerai2/kedai makan kat kg.. tu la.. dok kuala ber'lumpur'... myk mende jd mende pelik ngn org kl ni.. kekekeke