Friday, September 14, 2007

Sepupu Baru Ku

Gambar ini diambil masa 21 Julai 2007. Masa nie baby nie baru 16 hari. Berat dia 2.6 kg masa lahir.Nama sepupu baru saya nie Sabrina Bt Rosli.. aiceh ceh..bertambahlah sepupu lagi sorang. Selamat datang ke dunia sepupumu yang nakal nakal. Dengan kata lain senarai penerima angpau tahun ini akan bertambah..heheheh..sorry dear Sabrina. Dah lama makcik n pakcik saya kawin tapi masih belum dapat anak.Nie kira rezeki tuhan kasi setelah 10 tahun tak ader anak. Syukur alhamdulillah.

Nie gambar dia masa tengah senyum dalam tido

Nie gambar dia masa tengah menangis..nie kejer adik badik saya lah nie kacau masa dia tido.. Macammana budak kecik tu nak tido.. ader jer penyakat yg usik dia. No 1 nyer penyakat sayalah tu..hahahaa..asyik nak dukung dia jer

Nie gambar dia masa tengah sedap lentok jer kat lengan mak saya.Punyalah baik mata stim tu nak tido..agaknya mesti dia rasa pelik tilam dia ader ketak ketak gelang emas..hahhahaaa. Amik berkat gelang emas yang melekat kat pipi tu yer Sabrina.


Nie plak gambar dia masa saya dukung dia..fuhhhh tersentuh hati..bulat jer mata dia bila saya dukung. Nie mesti kes landing tak best.. tak empuk. Pasal tu dia x mau tido.

Masa dapat main ngan baby semua suka , semua nak pegang, nak dukung. Tapi bila masa baby 'melabur' semua lari..hahahahahah. Saya dalam kereta punyalah bersemangat nak mandikan baby bila dah sampai nanti. Tapi bila dah time nak mandikan baby..saya dulu lari..sebabnya baby tu kecik sangat ..susah nak pegang..takut saya nak mandi kan. Yang saya buat cuma sapukan bedak..losyen..pakaikan baju..bendung dia..ok lah tu..praktis bila dah dapat anak nanti..heheh. Untuk kamu Sabrina, semoga hidup kamu bahagia dan diberkati dan jadi anak yang solehah. Amin. We all love u Sabrina...

No comments: