Friday, September 28, 2007

Citer Menanti Surga

Masa saya kecil..saya memang jadi antu tv.semua cerita saya tgk..bangun pagi awal awal pasal nak tengok tv..tido paling akhir pasal tv.. tapi sejak usia meningkat ..komitmen banyak saya mula kurang tengok tv. kadang kala langsung x tengok tv satu hari pun..malas rasanya nak tengok tv. sebab bila dah penat kijer..balik lewat..terus jer tido... tapi sejak akhir akhir ini..saya mula melekat kat tv. saya dah kena rasuk ngan citer Menanti Surga.. citer indonesia.

Ohh dah ketagih ngan citer nie..saya tgk citer nie pun masa citer nie dah separuh jalan..sekarang saya akan pastikan tgk citer nie.. x leh miss.. sbb citer nie best.memang betoilah citer nie sesuai ngan tajuk dia menanti surga.. nak nangis pun ader tengok citer nie..geram pun ader citer nie.. nak pang pang si rafi tu pun ader gak..nak hempuk donny tu pun ader gak..tapi kesian ngan vira...gadis bisu nie..cinta dia betoi2 setia ngan rafi.. fiona tu malas saya nak ckp..buat menyemak jer..kaco daun jer..sibuk jer kaco org..

Inilah dia citer kegilaan saya buat masa ini . Menanti syurga.... I love it..Korang tengok ahh citer tu..mesti best nya..x rugi tgk... nie nak buh lirik lagu tema tu..

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Tajuk : Penjaga hati by numata feat tetty kadi

ada kala
saat ku tak berdaya
menyerah menyusuri hidup

jangan biarkan
aku terluka
ku di sini membutuhkanmu

tak akan ada
yang melebihi
ketulusanku, kasihku kepadamu

kerana aku
yang mencintaimu
selalu ... tanpa ragu

cinta ini takkan terhapus oleh waktu
begitu adanya dirimu
masih di sini setia untuk menjagamu
akulah penjaga hatimu

ada kala
saat aku merasa
sudah sampai di sini saja

jangan biarkan
aku terlena
sendiri ku di sini, membutuhkanmu

1 comment:

Anonymous said...

Hi all. How are you?