Friday, September 14, 2007

Awan Oh Awan

Nie saja jer nak kongsi gambar awan. Semalam masa saya drive kereta nak ke Cheras. Saya tengok awan cantik sangat..Terus saya ambil handphone dan klik klik sambil drive. Nasiblah polis tak der..kalau polis nampak saya pegang handphone..mesti kena saman ..ingat saya buat panggilan..heheh. Memandangkan saya ambil gambar dalam kereta..agak samar jugalah gambar nya. Tapi bagi saya awan pagi semalam cantik sebab cahaya matahari keluar dari awan yang warna putih dan gelap. Nampak ton kaler putih dan hitam.

Ni pula gambar waktu senja. Masa nie tengah makan ngan kawan kawan di Kuching. Bila tengok awan tu kaler oren..terus saya klik klik .Tambah plak masa tu dengan angin sepoi sepoi bahasa dengan suasana yang keorenan..alahai berbezanya suasana.. tapi best..tenang jer

No comments: