Tuesday, September 18, 2007

Saya dapat no 3

Hoyeaaaa...hoyeaaaaaaa.. no 3. Pertandingan JL Blog mania dah habis..akhirnya saya dapat no 3. Harap harap lepas nie aderlah lagi pertandingan cam nie...boleh yer cik Tempe..tahun depan aderkan lagi pertandingan blog..bagi lama sikit. Ni rasa cam sekejap lah plak...tugasan sampai 4 jer. Harap harap lain kali boleh ramai lagi join pertandingan nie dan admin JL leh bagi hadiah best best lagi...
Diumumkan dengan ini pertandingan JL Blog Mania Tahun 2007 dimenangi olehhhh..alamak .. tak der bunyi drum...tap tap tap..ketuk meja...dimenangi oleh SQUALL . Tempat kedua dimenangi oleh Jejerz dan saya no 3.. heheheh (kalau korang semua nak tgk blog dorang ..silalah klik dinama mereka di senarai membernyer blog)


Pesanan buat Squall yang telah menang dengan semangat membara yang diberi oleh kekasih hatinya Dasyu... belanja kita orang makan lah dah menang tu.. Squall pinjam buku yang ko menang tu yer..hehehe. Neezie kasi pemenang jer buku tu...melepas aku..pinjam yer Squall..

2 comments:

msuhaimi2007 said...

Heh... boleh je... aku dengar buku tu hasil dari tulisan penulis-penulis blog Geng Jurnal... waa... mesti banyak ilmu kat situ... nanti sesenang aku bagi ko pinjam... ilmu kene kongsi ye tak...

msuhaimi2007 said...
This comment has been removed by the author.