Tuesday, March 25, 2008

Aku Telah Di Tag

Memula aku heran apa kebenda TAG tu.. apa yang si jejerz merepek pasal tag nie.. Sejak bila aku x paham bahasa dia nie 'dolf: kamu telah di tag oleh aku dengan jayanya!!huhuhu'. Ayat yang buat aku benggong. Sah sah budak nie merepek ngan aku.

Aku masuk JL plak. Ader lagi sebut tag.. Lagi buat aku kompius. Aku gie masuk blog Jejerz dan blog Tempe. Rupanya TAG = pencabulan handbag. Aku kena selongkar beg dan bagi tahu semua yang tersirat dan tersurat di dalam beg. Pertama kali dalam sejarah beg ku dicabul.. hahahahahha. Lawak betullah game blog nie. Tapi seronok gak. Boleh tahu apa yang aku sumbat selama nie dalam beg.


Itulah handbeg ku yang selalu aku bawa bila ke opis.Dalam tu aku sumbat dengan
- Buku rekod belanja
- Buku conteng conteng
- Buku ASB
- Beg tuk h/phone
- Handphone
- Pengetip kuku
- Charger
- Pen
- Kunci keter
- Kunci opis
- Name card org -org (baru perasan ada byk dlm beg aku)
- Resit zaman tuk kaduk
- Doit (x sangka aku jumpa dlm hbag)
- Kertas yang aku conteng resepi


Dalam beg duit aku plak ada...



- Duit RM 150.15 (dalam gambar dah campur doit yg terjumpa dlm h/b)
- Resit yang belum aku update masuk buku rekod
- KFC nyer kad gores gores (aku baru perasan.. dah xpired pun)
- Name card
- Kad ATM
- Shell autoservis card
- Smiles card
- Maybank mastercard
- Maybank visa
- Citibank Visa
- Jusco card
- IC (memang kaler biru)
- Lesen memandu
- Lesen memandu yang terkini

Tetiba aku baru perasan. Mana kad bonuslink aku..Ohh rupernya dalam kereta aku tinggalkan. Dan itu jerlah barang2 dalam handbag aku.

Mesti korang tertanya. Aku nie pompuan ke lelaki. Mana barang makeup aku. heheheheh. Buat pengetahuan korang gloss, lipstik, bedak, perfume semua aku tinggaikan kat kereta. Heheheheheh.

So sekarang aku akan tag blogger...... teng teng teng Znet, Gwanch , Data , GJ , boXx , Aisheteru

No comments: