Friday, March 28, 2008

Aku dingurat?

Semalam 27/3/2008 bermula lagi kejadian kali ketiga aku dikacau n dingurat oleh seseorang. Sapa x suka dingurat. Terasa macam best jer bila dingurat. Tapi ngurat yang nie aku x suka. Aku x ingin dan aku x mau lagi dingurat. Never never never.....

Semalam aku kejar masa. Sibuk bebenarlah aku semalam. Konon nak sibukkan diri alah alah menterilah..heheh. Aku nie parking lah kereta kat tepi jalan. Dengan harapan tak der MPSJ tarik keter aku pasai salah parking kat tepi jalan. Sebenarnya nak cepat. Nak gie bank. Depositkan cheque.

Dengan pantas.Aku kuar keter.. knik knock..aku kunci kereta dan terus jalan dengan cepat ke bank. Tetiba seseorang tegur aku.Hello dear. How are u.... Ohh tidak sapa kah tegurku sebegitu rupa. Pakwe encem ke. Anak dato ke. Aku pun tolehlah ke arah suara itu. Tidak ku sangka sangka angan angan ku meleset sekali. Rupanya mamat negro tegur aku. Dengan muka selamba. Buat dek. Malas nak layan. Dengan nak cepat. Aku x jawab. Aku terus blah. Sekali dia terus sebut 'Nice body..' Kepala hatuk ko nice body.. kalau kat tgn aku ader buah durian ke..helmet ke..dah aku hempuk kat kepala dia. Menggong nyer negro. Nasib time tu aku x berhenti n bebel kat dia.. Aku terus blah. Xder mood nak belasah mamat negro tu. Pasai dalam pala aku hanya..cheque..cheque...time...time...opis...opis.. aku kesuntukan masa... Sambil nak ke bank. Aku toleh gak tgk kat negro tu.. Dia pun duk asyik tgk aku.. Xper..ko tunggu situ.. Nanti aku kasi tau apa itu nice body

Lepas dah selesai kijer aku kat bank.Dengan perasaan yang tenang. Aku nak balik ke keter. Aku tengok negro tu x der dah. Nasib baik ko ilang.. Kalau ko ader taulah aku kijer kan ko negro. Aku tolak ko kat tgh jalan..biar body ko berketak ketak kena lenyek ngan bus.. fuhhh.Tu baru nama nyer nice body

Yang aku marah sangat nie.Pasai apa aku selalu kena kacau ngan negro. Hampreh sungguh. Kaco baik x perlah.. Aku pun suka..hehehe. Nie kaco yang hampeh nyer.. Dulu kena kaco nak minta seks kat aku. Menggong nyer orang. Last last aku mainkan dia. Aku suh dia tunggu kat satu tempat..Pastu aku ckp kat pak guard .. Tolong encik..tolong saya.. dengan suara org nak nangis.. ader org giler kaco saya kat situ.. Pastu aku blah.. Apa jadi kat negro tu aku x tahu.Padan muka. Dalam hati kecut perut oiiii. Silap2 dia tunggu aku esok nyer..pastu buat sesuatu kat aku.. Mampus aku..Sejak tu 6 bulan aku x gie tempat tu lagi..takut takut.

Persoalan: adakah aku nie rupa negro gak?adakah aku seksi?

1 comment:

Anonymous said...

Jawapan:
Ha'ah, ada iras-iras spesis ada darah negro. Mungkin blh kata negro campur mesia kot
muahahahaa...