Tuesday, April 22, 2008

Tag : Love Link

Aku dah di tag lagi sekali oleh si Jejerz nie. Adoi.. demam tag betoi lah bebudak yang buat blog nie. Tag kali nie lain plak caranya. Bak kata Jejerz "cara permainan tag ini ade lah dengan meng'copy' gambar dan links kat bawah nie dan tambah link blog korang then TAG plak orang2 yang selanjutnya sesuka hati anda...kiranya kita macam menyebarkan virus2 cinta ini seluruh alam maya la tuh...". kalau sebar doit best gak..leh beli cinta.. hahahahah.


[BennyLiew] [RamblingMoo] [Mum & Kids In Wonderland][JudeLittle] [Our Mini Blogsphere] [Rooms in My Heart] [JaniCeng] [ChinNee] [Jo-N] [LadyLava's Lounge] [Strange But True] [How's Life Bout] [My.Stories.] [Rhea Scarlet] [Warung Kopi O Ulquiorra] [JejerZ in Universe] [Wani Heaven]


Aku saja pakai tulisan kaler pink. Sebab pink sinonim ngan cinta. Pink ke merah.hentamlah.. atau dengan lain alasan gambar bunga yang aku x tahu namanya tu dah kaler pink.. so pakai jerlah kaler pink. Walaupun kaler nie leh membunuh mata..heheheh

Bunga apa yang korang sebarkan nie... berbentuk love plak hah. Memandangkan aku sekarang tengah mabuk cinta. Aku relakan diri tuk sebarkan tag nie gak.. hahahahahah.

Dear bunga cinta nie khas tuk u..
- Dengan ini aku tag pada Tempe, Inaz, Data, Muachacha-

No comments: