Monday, February 11, 2008

Buat apa masa cuti oiii

Aku start cuti raya cina dari 7 hb (ari khamis) sampailah 10 hb. Orang lain semua cuti panjang panjang...pastu gie balik kg. x tahulah aku macamana sesak nyer hway semua . yang aku tahu dr radio era ..jalan semua jem jer..heheheheh. cuti kali nie aku x gie mana ...pie holiday pun kena kansel last minit..pasai mak aku malas nak jalan..so trip kena kansel. Tapi ader gud news ..ari jumaat tu aku ikut someone balik kg dia kat Bagan Dato..sampai ari sabtu..ikut pasai ader kenduri doa selamat..fuhh nasiblah x der jem masa gie sana ari jumaat..balik ari sabtu petang tu pun x jem.. Best balik kg org. happening jer..leh jalan2 kat pekan dia. tapi sekejap jer stay sana. rasa macam x puas jer.

Balik jer dari Bagan Dato..aku balik umah..buh beg.pastu terus gie umah nenek. nenek pun duk kat kl.30 minit jer dah sampai..hehehe. gie umah nenek pasai ader surprise b'day party tuk sepupu aku.. Happy Bday Boboy ... tapi surprise x jadi..pasai dia dah intai di balik tingkap..heheh..dia dah nampak ader kek.. x per..nextime ader lagi.. stay umah nenek sampai lewat malam.

Esok nyer aku stay umah ..tido bagai nak rak..melepas kan penat dr ari jumaat . penat drive n penat tido x cukup.

So arini ari isnin bermulalah ari pertama bekerja lepas dah cuti panjang..malas nyerrrr.. rasa nak cuti lagi sebulan. Nielah akibatnya kalau dah cuti panjang.malas nak kijer. fuhh.

Nie aku bebel jer..apa yg aku buat masa cuti..gambar x tempek pun.. x per..nanti lain kali aku paste gambar kat sini .. gambar apa aku buat sepanjang cuti raya cina nie..

Pada semua kawan2 yg sambut raya cina ..sorry wish lambat..appy chinese new year. gong xi fa choy. betoi ke eja nie..kalau x betoi..sorrylah yer.

Next ... aku akan citer berita sensasi ... pengumuman yang dibuat masa kat umah nenek ku.. ader berita tergempar..heheheh.. tunggu....

No comments: