Tuesday, August 7, 2007

JL BM WEEK 1 :Mari Kita Ke JomLayan



Mari kita ramai ramai ke http://jomlayan.com/

JomLayan

Apa itu Jomlayan? Jomlayan juga di panggil JL. JL nie ialah sebuah forum yang masih baru dalam setahun setengahlah umurnya dan ditubuhkan oleh org bumiputera.Siapa yang tubuhkan? kalau nak tau sejarah JL nie boleh lah klik ke http://www.jomlayan.com/mybb/showthread.php?tid=6913 Macam macam maklumat mengenai JL yang boleh anda perolehi dari sini. Jadi kalau ader sapa sapa nak tau macamana JL nie..best ke tak best..ok ke JL nie..stereotaip ke tidak..cubalah join dalam Jomlayan.. baru anda akan ader jawapannya.

JomLayan
Kadang kala bosan juga bila berforum..atau kadangkala sebuah forum tu hanya berbincang tentang satu satu topik saja..tapi di JL nie macam macam ader..kadang kala naik rambang mata nak pergi ke bod mana.. dunia islam..lawak..bursa..angin taufan..borak.. dielek.. dunia wanita dan lelaki..uiksss byk lagilah..x larat nak sebut.. yang pasti banyak info yang boleh dapat dari forum JL ini..Malah sesiapa yang ingin menambah pendapatan atau nak promosikan perniagaan di sini pun boleh..

JomLayan
Forumer di JL nie pun semuanya sporting .. boleh share pendapat dan bergurau senda.. dan paling best mod mod di JL suka bagi repo..dulu dipanggil kad ijau..sekarang repo..kalau byk repo tu..maknanya aktif lah org tu di JL.. dan yang paling best ader tips tips untuk glamour di forum..heheh..

JomLayan
Jom mari kita ramai ramai ke JL. Kami menanti anda di sana....




2 comments:

. said...

tinggalkan jejak kat sini tanda aku baca blog kau.hehe.

baguznet said...

boleh berkenalan tak?